sobota, 2 października 2010

Baśniowo

W końcu udało mi się znaleść nieco czasu i stworzyłam kartkę na Diabelskie wyzwanie z Diabelskiego Młyna :]
Skorzystałam z rysunku skrzaciego domku wcześniej już publikowanego na blogu, który powstał by stać się kiedyś stemplem scrapowym :]


Baśniowo i bajkowo, więc idealnie pasują tu moje skrzaciki :]



Oczywiście kolorki jak zawsze zawdzięczam farbką plakatowym ;p


Wykorzystałam papier z kolekcji Idyll : Breakfast in The Garden zakupiony na czerwcowym zlocie w sklepie Latarni Morskiej :]
Zdjęcia cykała Takaya :D Dzięki sis :]

8 komentarzy:

  1. Kartka wspaniała :D Domek wyszedł Ci rewelka! Wrzuć jeszcze linka na blog Diabelskiego Młyna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam od razu, że pierwszy raz jestem na Twojej stronie. Od razu też urzekły mnie Twoje rysunki. Hmmm... właściwie chciałam napisać Ci maila, ale nie widzę adresu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pomyślałam i w sumie nie dodałam maila ;p Ale jak chcesz to podaje : aditu-des@o2.pl :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja! Piękna praca. A taki stempelek- marzenie;)) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że odpowiem!
    Jest to technika Pergamano, czyli wytłaczanie na pergaminie. Można się zaopatrzyć w Zestaw Startowy, tylko ma to swoją cenę, ok 70-90 zł. W zestawie są jakieś instrukcje, mi trudno jest to wytłumaczyć przez internet- wiadomo. Możebyś coś znalazła na googlach. Ogólnie powiem tak:
    - na pergaminie rysujesz białym żelopisem co tam chcesz
    - wytłaczasz (specjalną kulką, mi się przytrafiło, bo moja mama jest stomatologiem, więc mam tych kulek pełno!)
    - kolorujesz (fajnie wychodzą kredki bambino, tylko trzeba mocniej pokolorować)
    I gotowe!
    Można też użyć szablonu, choć powiem szczerze, że mi wygodniej pracuje się rysując.
    Myślę, że troszeczkę przybliżyłam Cię do pergamano.
    Pozdrawiam!
    Ps. Odpisz, czy wszystko jest zrozumiałe!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tutaj jest jeszcze fajna strona, na której jest przepis na pergamano:
    www.hobbycraft.org.pl
    Przy wytłaczaniu przydaje się podkładka na której wytłaczasz. Nie musi być profesjonalna, my wykorzystałyśmy ze starych kalendarzy-terminarzy. Myślę, że wiesz o jakie chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, to takie wytłaczanie. Jakbyś coś jeszcze chciała, to spróbuję pomóc :).

    OdpowiedzUsuń