sobota, 2 października 2010

Wymianka:]

ATC na wymianę Skrapujących Polek. Temat dżentelmen ;]
To moja pierwsza wymiana i trafiłam na siostrę xD Dlatego wczoraj mój gentlemen trafił w łapki Takayai :p


Oczywiście po raz kolejny nie jest to przepisowe ATC ponieważ przez niektóre za bardzo wystające dodatki ma za wielkie rozmiary ;p




To mój pierwszy scrap do którego nie użyłam swojego rysunku a wydruk.


Wydrukowane zdjęcie jak i postrzępiony napis postarzyłam nieco brązową farbką.



Kapelusik zrobiłam z tekturki obklejonej filcem, zaś laskę z kawałka drutu z naklejonym kawałkiem folii aluminiowej i pokrytym perłami w płynie na rękojeści :]


Czarny brystol przyozdobiłam dziurkaczem- nabytkiem z czerwcowego zjazdu ze sklepiku Na Strychu :]






Wszystkie zdjęcia obcykała mi sistra za co pięknie dziękuję:D

1 komentarz:

  1. Dziękuję siostra, to perełka w mojej kolekcji! jest niesamowity :D Cylinder i laska są przewspaniałe. Teraz muszę go bacznie trzymać schowanego by moje diabły sie nie dobrały do tego pana :P

    OdpowiedzUsuń