sobota, 19 listopada 2011

Swiąteczna kartka

Okres świat Bożego narodzenia jest jednym z najpiękniejszych jeśli chodzi o ozdoby :]
Jednak ostatnimi czas zaczęły być coraz bardziej modne plastikowe bombki, których wręcz nienawidziłam 0_o ... myślałam ze może do czasu jak będę miała własne dzieci i dla ich bezpieczeństwa będę wieszała plastiki. Szklane bombki mają swój urok i do niedawna byłam wielkim przeciwnikiem plastikowych.
Jednak ostatnio przechadzając się po sklepie natrafiłam na takie plastikowe małe cudeńka (mają średnice koło 8mm) i jak grom z jasnego nieba do mnie dotarło muszę je mieć jako ozdobnik do kartek świątecznych xD
Tak oto znienawidzone plastikowe bombki okazały się być rewelacyjnym substytutem ozdobniczym;p

Moja pierwsza tegoroczna kartka Bożonarodzeniowa :] Którą zgłaszam na Zimowe wyzwanie na blogu sklepu Agateria

Do mojej karteczki użyłam papierów z zeszłorocznej kolekcji zakupionej w Skrappasji, oraz czerwonego i zielonego foto kartonu. Słodziutki obrazek z sankami wycięłam z papieru do pakowania prezentów =p
Do tego ładniutki stempelek z sklepu Agateria, na ręcznie wyciętym tagu do którego dorysowałam dodatkowe wywijaski:].




2 komentarze:

  1. Rewelacyjna kartka siostra! A obrazek z saneczkami PRZEPIĘKNY! rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna!

    Dziękuję za udział w moim candy - dziś - losowanie! Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń