czwartek, 19 września 2013

Kolejna kartka Na Boże narodzenie

Złapałam wenę więc korzystam i tworze :)
Kartka stworzona na wyzwanie w Diabelskim Młynie  miała załapać się na 2 wyzwania, ale dobarwianie papieru zajęło mi za dużo czasu i się na wczoraj nie wyrobiłam :(   Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło ;p Zmieniłam układ kartki dzięki czemu wyszła o wiele zdobniejsza, a do tego dziś pojawiło się kolejne wyzwanie do którego moja kartka idealnie pasuje :D

Wszem i wobec zgłaszam swoją pracochłonną kartkę (brak wykrojników i maszynki robi swoje ;p)
na wyzwania  :
- kolorystyczne Anniko
z wykorzystaniem palety barw


 - Tematyczne Teo
 z przesłaniem " chlapanie, mazanie, papieru targanie"


Tak oto wygląda ukończona kartka


Z powodu braków papierów we wskazanej palecie barw musiałam przystosować foto kartony.
Główny kolor granat powstał z chabrowego brystolu wymęczonego czarną, niebieska i białą farbą. Do wzorków płatków śniegu wykorzystałam tekturkę po śnieżynkach. 


Turkusowy papier jest drugim życiem białej teczki zamalowanej farbami akrylowymi.



Nie skromnie powiem że jestem bardzo zadowolona z efektów, zwłaszcza że siedziałam nad nią 2 dni ( farby i masa strukturalna strasznie długo schną, a do tego jak się nie ma sprzętu to trzeba wszystko samemu rozrysowywać i wycinać ręcznie) 

A wam jak się podoba ? 




7 komentarzy:

  1. Extra efekt! Ten śnieg na listkach jest bomba!

    OdpowiedzUsuń
  2. opłacało się siedzenie bo kartka wyszła świetnie, fajnie wyglądają te granaty z bielą w wydaniu świątecznym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za słowa uznania :) Zwłaszcza od tak utalentowanej scraperki ;p

      Usuń
  3. oszronione listki są cudne, podziwiam za cierpliwość!

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczna i totalnie klimatyczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny efekt i klimat :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu DM :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj podoba się, podoba... :)

    OdpowiedzUsuń