wtorek, 17 czerwca 2014

Tęczowy Scrap / Rainbow Scrap



Witam wszystkich po długiej przerwie  :)
Oto mój pierwszy Scrap, którego stworzyłam na konkurs sklepu Światpasji z okazji Ogólnopolskiego zlotu Scrapbookingowego w Warszawie.
Zgodnie z wytycznymi zawartymi na obrazku :)



Hello all after a long break :)
This is my first Scrap, which I created for the Swiatpasji contest  on the National Scrapbooking Konwent in Warsaw.   According to the guidelines: 
1. Color : colorful rainbow
2. word : Friends
3. technique: patchwork / quilt




Pochwalę się że udało mi się zająć trzecie miejsce :). Bardzo dziękuje ekipie Świata Pasji za uznanie :)
 
 I praise is that I managed to take third place:)




Jako bazę użyłam papier z Galerii Papieru, który dodatkowo pokolorowałam kredkami akwarelowymi. Patchworkowe  wiatraczki wycięłam z papieru pomalowanego farbami akrylowymi.


As a base I used paper from Galeria Papieru, which I colored with a watercolor crayons. Patchwork fans I've cut out of from the paper I painted with acrylic paints.





Jako maski gdzie nigdzie użyłam motylka wyciętego za pomocą wykrojnika, którego wykorzystałam jako dodatkowa ozdoba. Kolory wyszły naprawdę tęczowe :)

As the mask I used a butterfly cut by the punch, which then I used as an additional decoration. The colors came out really rainbow :)




Motylki są również kolorowane kredkami akwarelowymi. Jestem pod wrażeniem jaki udało się uzyskać efekt głębi kolorów.

Butterflies are also colored pencils watercolor. I am impressed with the resultant effect of color depth

Użyłam / I used:  
Galeria Papieru - Sen Motyla 02
Craft Fun- Dekor Vienna/ Decor Vienna
Craft Fun - Ramka/ Frame
 Wykrojniki Marianne Design/ Marianne Design craftables:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz