środa, 28 stycznia 2015

Zwierzęce poduszki / Animal pillows

Tym razem postanowiłam przedstawić dwa projekty w jednym poście :)
Jednym z nich to pluszowa poduszka uszyta z grubego polaru w kształcie osła.
Uszyta na podstawie prezentu który dostałam na urodziny. Poduszka w całości szyta ręcznie (nie posiadałam jeszcze maszyny do  szycia)


This time I decided to present two projects in one post :)

One of them is a plush pillow made of thick polar fleece in the shape of a donkey.
Made on the basis of the gifts that I got for my birthday. Pillow sewn entirely by hand


Druga poduszka powstała jako tester maszyny do szycia. Recyklingowo użyłam starego swetru, niepotrzebnej bluzki i rękawiczek :)Tym razem jest to poduszka do siedzenia na podłodze. Jak dla mnie idealne rozwiązanie, bo na podłodze najlepiej się tworzy.... ta ogromna przestrzeń :p

The second pillow was a tester for my new sewing machine. For this Recycling's sewing I use an old sweater, blouse and gloves:) This time it's a pillow to sit on the floor.


Dość pokaźnych rozmiarów : 68 x 54 cm . Oto Pan Sowa mądra głowa ;D

Quite large : 68x 54 cm. I present to you: Mister Owl the Wise:D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz