czwartek, 19 lutego 2015

Layaut - DT Paperbasic


Dziś czwartek  :) tak więc kolejna praca dla Paperbascics. Tym razem postanowiłam po raz drugi zmierzyć się z Layautem.

Today thursday so the next work for Paperbascics. This time I decided for the second time to face with the Layout.



Za bazę posłużył mi  papier od Kissing Booth z dodatkiem papierów ze Studia Light i Basics Gray, które możecie oczywiście zakupić w Paperbasics.
As the base I was used paper from Kissing Booth with the addition of papers from Studio Light and Basics Gray, which you can of course buy in Paperbasics.

  Layout ozdobiłam wycinanką z CraftFun mojego projektu, kwiatami i ćwiekami. W pracy po raz pierwszy wykorzystałam wycinanki z mojego nowego nabytku- dziurkacza od Marth'y Stewart :)
Layout I decorated with clipboards from CraftFun  in my design, flowers and brads.In this work the first time I used a cut-outs from my new acquisition -  Punch from Martha Stewart ;)




Pozdrawiam was serdecznie :)
Warm greetings :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz