czwartek, 30 kwietnia 2015

Kartka z koronką / Card with lace

 
 
Mamy kolejny czwartek (jak ten czas szybko leci) więc kolejna inspiracja dla Paperbasic.
Tym razem skleciłam iście romantyczną kartkę w stylu Vintage :)
So today we have already Thursday (how time flies), so another inspiration for Paperbasic.
This time, I created a truly romantic card in Vintage style :)
 
 
Do użycia koronki zainspirowała mnie praca, którą niedawno widziałam. Niestety nie udało mi się jej znaleźć by tu przedstawić :(
Papiery Craft & You po raz kolejny sprawdziły się w Vintagowych pracach. Do tego dodałam kawałek stron ze starej książki, nieco pociętego płótna i przepiękny obrazek z różami.
 
 
Once again papers from Craft & You proved to be perfect for Vintage creations.
To this I added a piece of pages from an old book, a little cut of canvas and gorgeous image with roses.
 

 
 
 
Użyte materiały/ I used :
 
 
Pozdrawiam/ Cheers
Kasia- Aditu
 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz