czwartek, 9 kwietnia 2015

Monochromatyczne LO / Monochrome LO - DT Paperbasic

Tym razem postanowiłam za eksperymentować i stworzyć monochromatyczną pracę :)
Postawiłam na Layout ze zdjęciami z podróży łodzią na Śniardwy :)

 

This time, I decided to experiment and create a monochrome work :)
I chose Layout with pictures of boat ride on Śniadrwy - The largest lake in Poland :)
 

 
Zdjęcia wcześniej przygotowałam w programie graficznym, zmieniając kolorystykę i dodając trochę ozdób.
Previously I prepared Photos in a graphics program, changing colors and adding some ornaments.
 
 
Pod zdjęcia urzyłam mojego nowego nabytku, wspaniałej maski Tim'a Holtz'a z serii Gothic z połączeniem pasty strukturalnej i farb akrylowych.
Do uwydatnienia środkowej części, brzegi przyciemniłam stęplując oraz tuszując po przez maskę.
 
 
Under the pictures I use my new acquisition, a great Tim Holtz mask from Gothic Series with a combination of structural paste and acrylic paint.
To emphasize the central part of LO I simply darkened the edges, add some stamps and I added black ink by the mask.
 
 
 
 
Do pracy urzyłam/ Materials from Paperbasics:
- Paper from Basic Grey Kissing Booth - we belong
 
Pozdrawiam Serdecznie/ Cheers
Aditu 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz