wtorek, 7 kwietnia 2015

Vintage Mini Album - DT Paperbasic

Hejka :)
Dziś przygotowałam mój pierwszy nie bindowany mini album :)
 
Today I prepared my first not a spiral binding mini-album :)
 
 
 
Całość utrzymana w klimacie  Vintage - Shabby Chic. Album stworzyłam na fotokartonie oklejonym papierami Basic Grey. Na okładkę wybrałam przepiękny wzór z balonem.
 
The whole is maintained in a climate Vintage - Shabby Chic.I created an album with Fotokarton and Basic Grey papers. For the cover I chose a beautiful paper with balloon.

 
Dodatkami są przepiękne wycinanki oraz taśma Washi.
Additives are beautiful chipboard and Washi tape.




By móc umieścić w albumie więcej zdjęć pokusiłam się o jeszcze jeden rozkładany parawanik =p
To be able to put in an album more photos ventured on another folding page =p


Pierwsza stronka
First page

i ostatnia
and the last one

 
 
Do wykonania albumu użyłam/ Materials from Paperbasics:
- Papiery z Basic Grey/ Papers from Basic Grey :
           ~ What's up - First Flight
           ~ Curling Ribbon
           ~ Noise Maker
           ~ Confetti
           ~ Cake Pops
 
Mam nadzieje że album wam się podoba. Przyznam się że jestem z niego bardzo dumna :)
I hope you like this album. I admit that I am very proud of it :)
      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz