poniedziałek, 25 maja 2015

Królowa z moich rysunków/ the "Queen" of my drawings

 
Hejka :)
 
Dziś znów w temacie rysowania :) Wyzwanie na Mixed Media Place dało mi takiego kopniaka że teraz mogła bym rysować gdzie po padnie i co popadnie ;p
Today again with the topic of drawing :) The challenge on the Mixed Media Place gave me such a kick that now I could draw wherever is possible and whatever is possible ;p
 
Tym razem powrót do korzeni, czyli jak to się zaczęło :)
This time back to the roots so how it started :)
 
 
Sailor Moon to dzięki niej moje zapedy rysunkowe się pogłębiły i dzięki niej trenowałam rysowanie i techniki :D
 Sailor Moon is thanks to her my drawing aspirations have deepened and thanks to her I was training my drawing ability and try a different drawing techniques :D
 
 
Tak więc oto ona "Królowa" moich rysunków z dzieciństwa :D
So here she is the "Queen" of my drawings from my childhood :D 
 
 
Jestem z siebie bardzo dumna, bo nie spodziewałam się że po tylu latach nadal uda mi się narysować tą kultową bohaterkę niemal identycznie jak z anime :)
I am very proud of myself because I did not expect that after so many years, still I manage to draw the cult heroine almost in identical style like it was in anime :)
 
 

Urzyłam/ I used:
- Akwarele wodne Ecoline/ Aquarell Paint Ecoline
- Neocolor II
- Pentel  touch
- Kretki Akwarelowe Mondeluz / Aquarell Crayons Mondeluz

Pozdrawiam/ Cheers,
Aditu-Kasia

2 komentarze:

  1. Ojej! Jak świetnie! To też moja bohaterka od której wszystko się zaczęło :)
    Jak Ty ładnie rysujesz! Jak dobrze, że wróciłaś do tego! I jak dobrze, że ja tu trafiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie za tyle komplementów :) Też się cieszę że do mnie zajrzałaś, bo i ja odkryłam twojego bloga i stronę na FB :) a było co odkrywać :D

      Usuń