czwartek, 7 maja 2015

Nietypowa kartka urodzinowa/ Unusual birthday card


Jak się miewacie? U mnie przeprowadzka w toku, ale dziś pięknie słonko świeci więc nawet życie na pudłach od tygodnia aż tak bardzo nie dokucza ;p
How are you ? I'm currently in state of removals to new apartment ... but today the sun is shining so beautiful so even life on the boxes from a week now is not so terrible ;p
Tworzenie poprzedniej kartki dało mi tyle radochy i byłam na tyle zadowolona z efektu, że postanowiłam stworzyć jeszcze jedną w tym samym stylu :)
Creating previous card gave me so much fun and I was so happy with the result that I decided to create another in the same style :D
 
 
Jednak aby nie było nudno zdecydowałam się na przetestowanie nowej dla mnie formy i stworzyłam swoją pierwszą kartkę parawan czyli Trifold Shutter Card :)
 
 
But It would be too boring to do normal card so i decided to test my self and I made my first Triflod Shutter Card :D
 
 
Wybrałam przepiękne 3 retro grafiki, z czego jedna została przystosowana tak by móc umieścić tam życzenia dla solenizanta :)
I chose a 3 beautiful retro graphics and one of them has been adapted so that you be able to put there the birthday wishes.
 
 
Tym razem do kartki wykorzystałam świetny stempel Paperbasic "with love"
IThis time I used a great stamp from Paperbasic "with love". Isn't it great ?
 
 
Użyte materiały/ I used:
 
 
 
Pozdrawiam słonecznie/ Sunny greetings :D
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz