sobota, 30 maja 2015

Świat jest pełen magii kolorów/ World is full of magic of colours

 
 
Hej wszystkim :) / Hey to you all :)
 
Wczorajszy wieczór i noc spędziłam na tworzeniu ;p Wyzwanie na Mixed Media Place tak mnie zaraziło rysowaniem, że teraz ciężko przestać ;p Postanowiłam niemal na ostatnią chwilę wziąć udział we wspaniałym wyzwaniu na Scrap Around The World :)  Tak wygląda wspaniały moodboard w tym miesiącu.
Yesterday evening and part of night I spent on creating ;p  The challenge for the Mixed Media Place infected me with drawing so that now it's hard stop ;p I decided almost at the last minute to take part in a magnificent challenge on Scrap Around The World :) This how looks like the great moodboard of this month.
 
 
Zainspirowałam się głównie kolorystyką i przejściami kolorystycznymi z dolnego obrazka. Pamiętacie modę na wspaniałe kolorowe włosy?? Dokładnie to przypomniał mi ten obrazek :) Dlatego zdecydowałam się narysować dziewczynę z włosami niemal w kolorze tęczy :D Tym razem na blejtramie :)
Mainly I inspired by the colors and blending for color in the lower image. Do you remember the fashion on wonderful colorful hair??? That's exactly what reminded me this image :) That's why I decided to draw a girl with hair in colored almost rainbow :D This time on Canvas :)
 
 
Zastanawiałam się czy rysowanie różnorakich szlaczków i gałązek we włosach ostatecznie nie da sztucznego efektu, ale wygląda to całkiem fajnie :)
I wondered if drawing various squiggles and twigs in her hair after all not give an artificial effect, but it looks pretty cool :)
 
 
 
Na samym końcu zdecydowałam się dodać trochę mikro perełek.
At the end I decided to add a little bit micro-beads.
 

Tu parę fotek z etapu tworzenia. Niestety jak zaczęłam kolorować pracę było już dość ciemno, dlatego fotki nie wyszły rewelacyjnie.. no ale ;p
Here some photos from the stage of creation.Unfortunately, as I started to color the work was already quite dark, so the photos isn't superbly photos... but ;p
 
 
 
 
Jestem bardzo zadowolona z rezultatu :) Od niedawna testuje farbki Ecoline i różnorakie kredki akwarelowe... pierwszy raz od wielu lat jak nie maluje jedynie za pomocą farb akrylowych i niestety dla akryli ale chyba ta zdrada potrwa dłużej ;p Efekty są na prawdę niesamowite :)
I am very happy with the result :) Recently I bay and tests Ecoline and various watercolor crayons andI'm very happy of how much the possibility they give :)


Urzyłam/ I used:
- blejtram 30x30 cm / Canvas 30x30 cm
- Akwarele wodne Ecoline/ Aquarell Paint Ecoline
- Neocolor II
- Kretki Akwarelowe Mondeluz / Aquarell Crayons Mondeluz
- Farby akrylowe Amsterdam/ Amsterdam Acrilic paints
- Uni-ball Signo broad
- Pasta strukturalna/ Modeling Paste
- mikro perełki/ Micro Beads

 
Pozdrawiam/ Cheers,
Aditu-Kasia
 
 

7 komentarzy:

  1. Gorgeous project! Love her hair and stunning facial features!

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful canvas!!!! You are so talented your drawing is amazing! Love the colors and your eye for details is awesome! All the best from SATW! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. This is super beautiful! Thank you for celebrating our May Epic Event with us at Scrap Around the World!

    OdpowiedzUsuń
  4. A work of art! Thanks for celebrating with us at SATW for our Epic Event!!

    OdpowiedzUsuń
  5. I love love love that! Thank you for playing along with us at SATW May epic event :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Liberty incanate

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny, ten rysunek miodzio!!!!

    OdpowiedzUsuń