niedziela, 13 września 2015

Kolorowy Layout z Tysiąca i siedniu Nocy :D

Wczoraj gościłam na iKropkowym blogu :) Miałam zaszczyt zostać gościnną projektantką i inspirować Was korzystając z przepięknych tekturek z serii Madame.
Yesterday I hosted on the iKropka's blog :) And I had the honor of being a guest designer and inspire you using a  gorgeous cardboards from Madame series.
 
Postanowiłam że u siebie na Blogu będę wam systematycznie pokazywać te prace, których jeszcze nie opublikowałam.  Na pierwszy rzut kolorowy Layout :)
I decided that on my blog I will be a regular show you these works, which are not published. As the first color Layout will show you :)


 
Inspiracją do stworzenia go było lipcowe wyzwanie na Scrap Around The World i ten prześliczny Moodboard :)
The inspiration to create it was the July challenge on Scrap Around The World and this lovely Moodboard :)


 
Wykorzystałam zdjęcie z gazety z przepiękną fantazyjną karetą, która idealnie pasowała mi do tematyki a do tego jest tak niezwykle kolorowa :D
I used a picture from a newspaper with a beautiful fancy carriage, which perfectly fits to the subject and it's so extremely colorful :D
 
 
Layout jest pełen mediów : papiery, koronki, nitki, tekturki, ćwieki, naklejki epoksydowe, geso, farby akrylowe i akwarelowe, kredki  i wspaniałe mikro perełki :D
The layout is full of media: paper, lace, thread, cardboard, nails, stickers, epoxy, Gesso, acrylic and watercolor paints, crayons and wonderful micro pearls :D
 
 
 
 
 
 
 
 
Mam nadzieje że mój Scrap, strasznie podoba mi się to zestawienie kolorów a Wam ? :)
I hope that you like my Scrap  from a Thousand and One Night ;p I love love love this  combination of colors :)
 
użyte materiały / I used :
 
 


Pozdrawiam / Cheers 




 

2 komentarze: