środa, 16 września 2015

Mediowy Blejtram na klucze


Kolejna inspiracyjna praca dla iKropki :) Mały canvas stworzony na potrzeby nowego mieszkania :D oznakowanie i za razem miejsce na klucze, tak by nie trzeba było ich szukać po całym mieszkaniu :)
Another inspirational work for iKropka:) Small canvas created for a new apartment: D markings and time again a place for keys, so that there was no need to look for them all over the apartment :) 

 
Całość utrzymana w kolorystyce biało beżowym, tak by pasowało do wnętrza.
Dodatkowo jako główną "ozdobę" wykorzystałam klucz ze starego mieszkania :) 
The whole is maintained in the colors white and beige, so as to fit the interior of the apartment.
In addition, as the main "decoration" I used a key from the old apartment :)
 
 

 
Udało mi się kupić haczyki i zaczepić na dolnej listewce, dzięki czemu nie potrzebowałam wieszać osobnej zawieszki :) Dodatkowo od spodu podkleiłam osłonkę, tak by klucze nie brudziły ściany :)
I managed to buy the hooks and attach on the lower part, so I did not need the additional hangers :) In addition, from the bottom I attach small plastic casing, so that keys don't foul the walls :)



Muszę wam powiedzieć że spełnia swoją rolę znakomicie :) Wisi przy drzwiach wejściowych niedaleko wspaniałego lustra, oh jak długo marzyłam o takim by móc się spokojnie w całości przejrzeć ;p Zdjęcie kiepskie, bo pogoda niestety nie dopisuje, niemniej się pochwalę ;p
I must tell you that it fulfills its role perfectly :) hangs by the front door close to the magnificent mirror - oh how long I dreamed of such big mirror ;p

 
 
Pracę zgłaszam na wyzwanie w Retro Kraft Shop- Alterowanie
I submitted my canvas for the challenge of retro Kraft Shop - Altering
 
 
  Materiały z iKropka / Materials from iKropka: 
 
 


Tym samym kończy się moja przygoda jako Gościnna Projektantka dla iKropki. Bardzo dziękuję Marcie za tak wspaniałe wyróżnienie i zaufanie. Projektowanie dla iKropki sprawiło mi mnóstwo radości i przy okazji nauczyłam się trochę nowych technik i przetestowałam parę stylów za co jestem niezmiernie wdzięczna :)
Thus ends my adventure as a Guest Designer for iKropka. Thank you very much Marta for such a wonderful honor and trust. Designing for iKropka gave me a lot of joy and by the way I learned some new techniques and tested a few styles for which I am very very grateful :)

 
Mam nadzieje że praca wam się spodobała :)
 
Pozdrawiam serdecznie,
Kasia-Aditu

4 komentarze:

  1. Świetny pomysł i piękne wykonanie!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shop! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuu powiesilabym u siebie ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuu powiesilabym u siebie ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuu powiesilabym u siebie ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu;)

    OdpowiedzUsuń